Västerås, EMD

Har varit i Västerås från Torsdag till fredag! Blev massa shopping och sen en EMD konsert:) Var verkligen hur
grymt som helst, men bara jag, nanette, moster och mamma som höll igång. Publiken var sviin tråkig, fick kram
och autograf av Danny iaf!
Imorgon blire Johnossi, och fy satan vad jag är taggad alltså! ALL IN ÄRE SOM GÄLLER DÅ.

Nyss kört zumba och badat bubbelpool så nu blire sängen. Pusshej!
Nedan kommer bilder på det jag shoppade, blev svin dålig kvalité när jag klippte ut dom eller va det kallas.
men shit the saaaame!


Klänning BIKBOK, Skor DINSKO    Höga jeans, VERO MODA  Svart skjorta, GINA TRICOT




Blommiga shorts, BIKBOK   Skinn/läder shorts, NEW YORKER   Baslinne, GINA TRICOT   Klänning, GINA TRICOT



Bikini, H&M


Mascara & nagellack, H&M  sedan fick vi en hårgrej och örhängen från BIKBOK gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0