men hej!

Tänkte att jag skulle försöka börja blogga lite again.. inte min grej direkt men tänkte skriva lite om när jag tränar osv.  bara för att jag själv ska se hur jävla dålig jag är på att träna så jag börjar träna mer.
JAG SKA FAN VARA BEACH 2011! Vill inte behöva undvika stranden dom 3 månaderna i turkiet;)

idag blev det iaf en liten promenad från praktiken och till krylbo, var inte rätt klädd så pappa hämtade upp mig påvägen hem!


måste bara lägga in denna fula bild på sandra, mig och petroo! det var för nån helg sen,
på förfest hos mig! har absolut INGET minne från festen dock.. aldrig vart med om nå liknande.
Sandra till vänster hade inte heller nå minne alls.. haha helt sjukt. så om jag hade roligt och vad
jag gjorde.. är en bra fråga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINALLY! JAG HAR SAKNAT DIG! :D nu kan vi pusha varandra med träningen via bloggen också ;) hö hö hö..

2011-03-17 @ 11:53:31
URL: http://johaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOOOOOOOOW, äntliigen ett inlägg!!! som jag har längtat :D därför får du en kommentar av mig bara för det :* ses i morgon pluttan! pusss

2011-03-22 @ 21:41:25
URL: http://nanetteoscarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0