orsa imorgon!!

imorgon ska jag åka till orsa till min kusin!:D längtar:*
min moster ska få fixa mitt hår, har fått värsta utväxten och
vill ha det lite annorlunda i think.. men vi får se vad det blir;)

vi har börjat med uf i skolan nu, alltså vi ska få starta egna företag!
roligt men stressigt och svårt att komma på alls:s men det ordnar sig nog!
har börjat träna lite smått nu igen, och nästa vecka ska jag och johanna fixa
gym och pass kort. så vi kan gå på olika pass som tex, bowxit, spinning osv:)

Jag vill till turkiet NUUUUU men 16dagar kvar! men orkar inte vänta
i juni blir det nog att flytta dit ett tag(y)
nej men godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hade betalat vilket pris som helst för ditt utseende! :(

2011-04-27 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0