mycket text!

Igår åt jag först på restaurang (helt ofixad!!) med pappa, mamma, stellan,
mattias, david, palm, forsling och dalle :)
fick för första gången beställa cider där, haha skönt att vara 18;)

sedan fixadejag mig och åkte till emma där hon och johanna åhman var.
Vi satt och drack och snackade innan vi drog vidare
till Nicko, får kalla honom så för kan inte stava hans namn. haha
När klockan var tjugo i elva drog vi vidare till Kingen, där det var helt dött i
början men emma var på G endå :D Efter ett tag kom det folk
så jag och johanna kom igång och vi dansade hela tiden tills det stängde.

Sen drog jag, mattias, david, dalle och dan vidare till palm för efterfest.
mattias puttade in mig i en buske, försökte få mig att åka hem med några
puckon,. bar runt på mig och var full&glad:S haha helt cp.

Stellan kom och hämtade mig sen och då åkte jag hem och sov!
riktigt rolig kväll:*



Nog om det, idag har jag bara slöat och ska göra mig iordning om ett tag.
Jag och mathilda ska till junovallen och kolla läget eftersom det är fest där :)
saknat henne som faaaan<3


pusssss:*


Kommentarer
Postat av: Mathilda

<33

2010-05-10 @ 14:27:20
URL: http://thiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0