ligger på latsidan

var ett bra tag sen jag skrev nu ;) men har så mycket i skolan och sen
jag kom hem från turkiet har jag inte orkat blogga för då blir jag tvungen att
lägga in massa bilder ;) haha men håller på att välja ut en del nu,
fan tusentals bilderkänns det som. Men min data är skit seg just nu,
så laddar upp dom imorgon!! :)

har varit karneval nu i helgen iaf, och jag har haft det skit roligt med mina tjejer!
fredagen började hos johanna med henne, nathalie och johannaj med steekmat;)
sen drog vi vidare till andreas lägenhet och dit kom det lite folk.. vid elva
drog vi vidare till stan och åkte en karusell och snacka med massa folk.
var kvar på stan tills två ungefär med natha:*

på lördagen var vi hos erika med johannae, nathalie, anna, emelie, ullis.
sen kom victor, markus och oliwer också :) runt tio blev det stan och
den kvällen blev riktigt lyckad med johannae&natha<3

men bilder från turkiet kommer imorgon :)


pusssss:*


haha ser helt fuckedup ut men bjuder den. älskade bror!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0