blää på mitt liv just nu

nu är jag inte på bra humör alls!!

jag & mamma satt och kollde vad det blir för väder
när vi är i turkiet, jo självklart blir det molning och regn!!
fyfaaan blir as ledsen:( inte sugen alls på att åka nu:'(

Sen är jag sjuk också, ont i halsen och förkyld osv.

jag är hungrig som ett svin men ska vänta tills stellan kommer hem
så vi kan äta tillsammans....

arg på mira (katten) för att hon har bitit Sture (kaninen)
i örat så sture blev ledsen:( Nu kan man ju inte lämna henne
ensam med honom. Bitch katt

har massa att göra i skolan och saker som ska bli klart
innan jag åker vilket känns omöjligt just nu.

nej dra åt helvete hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men bebiiiis, vet hur det känns! men allting löser sig alltid i slutändan och det är iprincip ALLTID fint väder i turkiet :* <3 oroa dig inte för det nu<3

2010-05-10 @ 19:53:31
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Nej nu ska vi inte vara såna! Upp med hakorna ewwe ;). Hoppas på maaaassa sool ändå i turkiet! <3

2010-05-13 @ 22:38:18
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0