laserdome

kom nyss hem, jag mattias simone och stellan har åkt runt hela avesta känns det som och kollat på fina hus :)
jag älskar vita tegel hus, med stora fönster. ett sånt hus ska jag ha och det ska vara tvåplanigt.:)
för jag ska ha en källare med tvättmaskin, dusch, pool och bastu och sen en våning med kök osv.


imorgon blir det LASERDOME som sagt :D satans vad roligt det kommer bli.
vi skulle badat innan men jag får inte pga av tatuering och piercing så jag och stellan ska
rusa runt inne på kupolen medan de andra badar :)

ska njuta av helgen nu!! pussspusss:*

 


häftigthus, men kanske inte nått jag vill bo i ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nawiii, kommer sakna dig mera kan ja lova! det är ju jag som blir fast i kalla sverige:(<3

2010-03-19 @ 23:16:25
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0