magont like hell

imorse vaknade jag halv sex av att jag hade så jävla ont i hela magen,
jag försökte resa på mig lite och lyckades men sen kunde jag inte ens lägga mig
ner igen för att det gjorde så ont.. jag försökte trycka lite på magen
men det gick inte ens att röra den. Så jag väckte stellan så han fick springa in
och hämta mamma. Mamma missuppfattade mig och trodde det var
min navelpiercing som hade fastnat och tyckte jag överreagerade som jag skrek
och skakade.

men så fort hon fick reda på att det var "i" magen så ringde hon
akuten så de skickade en ambulans. de tog prover och allt visade bra
förutom piss provet, så de trodde det kunde vara tarmen eller blåskattar.
har fortfarande lite ont och är helt slut.
har nog aldirg varit så rädd eller haft så ont i hela mitt liv :S

rolig dag, legat i soffan heeela dagen:( bläääääää




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0