lördag

gårdagen började hos johannae med en massa folk, rökte vattenpipa och dansade
en massa med johannaj och felicia forsberg. roligt som fäään
runt halv tolv drog vi ner på stan där jag och felicia dansade i två minuter typ innan
vi bosatte oss utanför American med brudarna:)sen drog jag hem med en
full micce och oscar och en någorlunda nykter pojkvän.
hade en väldigt rolig kväll trots vädret:*

idag har jag ätit på restaurang med familjen + stellan och david, skiit gott.
HAHA dagens bästa: när jag stellan och mamma handlade på willys så råkade stellan
ta kundvagnen som tillhörde dom som stog brevid oss och packade i varorna
i sina påsar. men ingen av oss reagerade på att stellan tog den.
sen när vi satt i bilen gav stellan mig en konstig "tia" och jag frågade mamma
om hon hade den i vagnen, då kom vi på att vi inte hade nån vagn..
hahaha as avårt att förklara men undrar vad dom tänkte om oss igentligen :S

bilder kommer sen när johanna laddat upp eller skickar dom ;)

pusssss:*


sakna 9G!

Kommentarer
Postat av: Helena

sakna ådal & 9G!!

2010-06-12 @ 20:55:03
URL: http://helenfyr.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

saknar också:(<33

2010-06-14 @ 12:51:57
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0