baaaakis as usual

gårdagen var as niiice! Åkte till mathilda vid sex och grillade och drack
på ballkongen, sedan kom johannatallgren, wallen, susanna och
henke och gjorde oss sällskap. Så jäävla härligt väder var det så
vi satt ute typ hela tiden. Lite senare dansade jag och mathilda som
jaadu jag vet inte vad.. galet iaf och då lyckas mathilda vricka foten och
båda handlederna, stackarn.. HAHA förvånad? svar nej. ;)

men vi drog till stan sen iaf, packade (mamma trodde nästan jag hade tagit droger
för att jag inte kunde prata HAHAHAHA) ... mina sms var lika fina som dom
alltid är när jag har druckit. fattar inte ett skit. det blev iaf pizza och sen
började det regna så drog hem runt 2 ellernått. hade det iaf skit roligt,
och på lördag är det dags för mig och thildi igen ;) får se hur det slutar då;) hoho

nuu dega och vara bakis hela jääävla kvällen!!!!


bild lånad från thiildiiss.blogg.se:)

Kommentarer
Postat av: jessicaelizse

det hoppas jag också!!:)



du får höra av dig på lovet så kan vi kanske åka och bada med putte och stellan;)



PUSS<3

2010-06-21 @ 22:18:37
URL: http://elizse.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahaha fan vad kul det vaar och myyys. Hoppas lika kul och mysigt denna lördag å :) hihi <3

2010-06-23 @ 22:47:59
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0