västerås imorrn

inte pallat skriva på ett tag. inte hänt så mycket för jag har varit/ är sjuk
men badat och massa grillning har det blivit iaf:)

imorgon kommer nanette och runt kl 2 så bär det av mot västerås
på big power meet!!:D ska bli galet roligt! det blir jag, nanette,
mamma och pappa som åker imorrn så kommer stellan, mattias och
några på fredag:)

har knappt sovit nånting inatt för både jag och rasmus har hostat som fan
och han fick t.o.m åka till falulassarett:/
snart blire film med stellan, oscar och david:)

pussss:*

fick en ring och en spets tröja som jag letat efter länge av mamma idag


från HM 199kr, klippte bort puffarna på axlarna!


HM 29.50kr

Kommentarer
Postat av: jessicaelizse

hahaha sötnos!:D:*

2010-07-20 @ 15:10:32
URL: http://elizse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0