onsdag

nu ska jag kolla klart på bröllopsfotografen, orkade inte kolla klart igår.

idag så har jag köpt två nya lampor till sovrummet som ska sitta på nattduksbordet, nya pennor (stellan har ju en förmåga att ha sönder alla), dekorstenar som man kan lägga runt ljus och sånt, ett brunt ljus och sen ett "fat" man ställer ljus på :) allting behövdes så är nöjd(:
sen tränade jag, fast vi var bara 4st där men körde lite iaf. Har fan glömt bort alla danser :S:S

Förresten så mår mormor mycket bättre idag, hon kommer inte ihåg nått från gårdagen och så men idag tror jag hon kommit ihåg allt iallafall mer :) vilken lättnad, gjorde så ont i mig när jag såg henne ligga där på akuten :(<3

nej nu ska jag kolla :) Pusspusss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0