måndag

har inte skrivit på hela helgen, men har inte orkat!!

På fredagen så var jag som sagt hemma med grabbarna och lökade
sen på lördagen var jag med bästavän, JohannaE alltså<3
Vi fixade min blogg, tog massa bilder och så. Tack babe för designen:*
As nöjd iaf:)
Sen bakade vi Cupcakes, var lite halv fula men goda. Så natha vi kan visste :D hahaha
och vi käkade även chips&dipp typ halv två på natten ;)

Söndagen lökade jag med boysen igen sen kollade jag och stellan på film :)

Imorrn ska jag stå i cafét med johannaJ iaf, as segt att stå där men kul att stå med henne iaf!!

men vi höörs pusssspusss:*






våra cupcakes, haha :D

sen gjorde vi as god frulle också!


bilderna är tagna från johannas blogg :)


missu<3


Kommentarer
Postat av: thilda

saknar dig med <33

2010-02-22 @ 22:03:50
URL: http://thiildiiss.blogg.se/
Postat av: johanna

älskar dig<3

2010-02-23 @ 17:43:27
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0