jagälskardigmormor<3

kom nyss hem från akuten... min mormor ligger där, hon tappade minnet idag:( håller tummarna för att allt står rätt till!!<3

över till nått roligare, jag och simone har bokat piercingtid nu. den 1 Mars blir det:D
jag ska pierca navlen och hon ska antingen pierca naveln eller göra en skindivers.
Längtar!!

Jag har mycket att längta till just nu känner jag och det är as niice :D hihi
blandannat Sportlov, piercing, min födelsedag, kryssning, sommarlov, rättvik, västerås, utlandsresa osvosv. :D

ska kolla på bröllopsfotografen snart med baby sen sova :*

Godnatt!:)






Du är så underbar, jag vet att det alltid ska vara vi två!
Tack för att du finns för mig, jag älskar dig:*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0