merhaba! heej!

nu vare fan ett jävlans bra tag sen jag skrev, men har inte alls
haft någon lust.. men ska försöka skriva ibland nu men kan inte lova nå;)

kom iaf hem från turkiet i söndags natt, var där med mina brudar
johannajansson, johannaeriksson och emma! var så jäääävla roligt!
vi dansade på barerna och blev bjudna på 1000 shottar, badade på nätterna
när bartenderna hade slutat och var vakna hela nätterna typ.. vill tillbaka!!
men 15september åker jag igeeeeeen :D:D
då har jag vart i turkiet 3 gånger på ett halvår:D

här kommer iaf några bilder, men orkar inte lägga ut så många










träffade två svenskar där som jobbade i turkiet så vi käkade middag med dom




så jävla ful bild... hahaha




firade johannajs b-day;)






laaaacey, sötaste hunden






skare va så skare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0