fredag

imorgonimorgonimorgon (som johanna alltid brukar säga så fort det
händer nått:D) dååå fyller jag ååår ;) eller om typ 2 timmar.
blir fest hemma hos emmis och sen staaar ;) kommer bli så jävla kul!!
fast antar att det inte är lika kul dagen efter.. men vem fan bryr sig!?

gårdagen började bra, jag och tjejerna satt ute och drack och rökte
vattenpipa i timmar :) väldigt trevligt. sen drog vi till simone ett tag
innan vi drog vidare till brovallsgården där festen var.
Jaa där var det inte så mycket drag måste jag säga :S synd..
alla coola killar skulle ju slåss så det förstörde...

idag har jag städat stugan och målat gymmet i garaget ;)
ni ska få se en för och efterbild imorgon när min kamera kommer hem.

igår käkade jag smörgåstårta förresten och fick lite presenter. men säger&visar imorrn.

nu blire fiiilm pussspusss:*


halloween 2009 ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon imorgon imorgon!!!!!;) då jävlar ska de firas:D<333333

2010-04-02 @ 22:59:32
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 12:55:17
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0