tjaaabaaa

fyfan jag har blivit sjuk :( Värdelöööst...
hoppas jag blir frisk tills vi i åker, bara 6 dagar kvar nu!!:)

igår var jag och thildilito till junovallen iaf och var där i kanske 1,5 timme.
Inte så mycket folk man kände men trevligt ändå ;)
mathilda vart skit full när hon fick smaka en klunk av therese,
hon kunde knappt gå alltså... shiit:D hahahahahaha neeerå.

idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om min älskade bror!
han har det inte så bra just nu.. men så äre när det finns
så sjukt respektlösa människor som inte har någon hjärna att tänka
med... Men snart kommer det gå över iaf
eftersom han har en sån underbar syster som mig ;D hahaha

pussssss:*


tönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha precis, blev att kika på en jävla massa bilar igår ;)

2010-05-09 @ 15:37:28
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hihihi men trevligt hade vi iallafall ;) PÖSS

2010-05-10 @ 14:25:24
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0