vill ha 15maj NU!

idag slutade jag praktiken vid fyra och då åkte jag hem och skottade bort snön från garagetaket med stellan.
fan vad svettigt det var, men kändes bra haha :)

idag bokade vi resa till turkiet. Vi ska bo på ett 5stjärnigt hotell som ligger ungefär 2,5 mil från Alanya:)
tror det ligger i Incekum ellernått:D och då får man bada och dricka gratis vid två andra hotell som ligger
alldeles brevid :) 15maj bär det iväg iaf.

sen ska jag ju resa med tjejerna också, så vi ska väl börja planera det snart också :)

snaaart lov:D

Pusspuss:*

















lite bilder vid hotellet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla griiis vad jag kommer sakna dig:D

2010-03-23 @ 18:43:05
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 22:17:38
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Emmy

Evelinn EXAKT där har jag varit för 3 år sen!! :D Det är jätte bra och kul, värsta discot och grejer, du kommer älska det :D /emmywe

2010-03-29 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0