fredag

har inte skrivit på ett tag för jag har fullt upp med min kusin ;) hah
hon kom hit i onsdags och då var vi på fest hos simone och det var trevligt
men var inte så festsugen så drack bara nån cider.. duktiga jag :)

igår så bowlade jag, nanette, stellan, simone och mattias. Jag kom tvåa,
nanette tog om mig i slutet den lilla jävlen ;)
sen på kvällen kollade vi på film och verkligen vräkte i oss popcorn haha :D
massa bus har det blivit också, meee lajk.

Vi var nyligen och fikade med mormor, käkade baguette med
 köttbullar och potatissallad, skit gott.
idag har jag ingen aning om vad som händer, men ikväll har jag tvingat
nanette att kolla på skräckfilm med mig :D

therese frågade om jag och hon skulle åka skoter idag, men eftersom
nanette är här så ska vi ta det nånannan gång :D fyfan vad roligt!!

aja hööörs pusspusss:*













 lite snygga bilder på mig&nanette ;) fick inte lägga ut dom fulaste för nanette xD











hela bilderna fick visst inte plats men orkar inte ändra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0