onsdag

har inte skrivit på ett tag nu men har inte direkt nått intressant att skriva heller :S

är klar med en dryg naturkunskapuppsats nu iaf, men har råkat skicka den till fel mail!! haha aja
borde försöka göra lite på turism som jag har redovisning på imorgon men orkar inte..
sen har jag engelska skit att plugga på tills imorgon också....

På fredag ska jag vara med mathilda, äntligeen:D och vi ska på fest hos isabell:)
Kommer bli najiigt som fan tror jag!:)
på lördag ska jag och johanna åka till falun och pröva våran efterlängtande sushi:D
vi tycker det ser så gott ut så vi måste ju prova. Blir antagligen lite shopping också
om jag känner oss rätt :) 

Imorgon åker mami und papi bort så blir all alone hela helgen.. sköönt!!

men nej nu ska jag göra ingenting pussspussss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0