måndag

idag har jag piercat naveln som sagt, gjorde oooont!! värre än förra gången men snyggt blev det :)
ville ha rosa färg men den var slut så tog blå, och det vart skit snyggt ;) hihi

direkt när jag kom hem så drog jag hem till Therese som bor brevid mig:)
johanna, jessica & victor var också där så vi tränade inför visningen. går bajs för miig:(
jag och therese ska åka skoter nåndag i veckan fy satan vad roligt :D:D

på onsdag blir det fest med "gamlagänget" och det kommer nog bli roligt :)
plus att nanette kommer vara med då :D

vet inte vart jag lagt min kamera nånstanns, men ska leta efter den snart så jag kan ta kort på piercingen ;)

pussspusss:*


haha en ful jävla bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0