lördag

har precis kollat klart på torkel i knipa :) haha var ett tag sen man såg den sist.

Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring
du sa det rakt i mitt fejs



idag spelade vi ju laserdome och guud vad bra det gick för mig alltså.
jag ägde sönder, sprang runt och sköt ner hela högen.
Dom hade inte en chans mot mig alltså...

nej det gick ju inte riktigt till så för jag kom ju sist första gången och näst sist andra gången:)
men ja man kan ju inte vara bra på allt;) haha

handlade ett par skor idag, ett par jättesöta tygskor, en somrig klänning och en efterlängtad
spets body :) visar imorgon.

idag är det prick två veckor till min födelsedag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0