lördag

nu jävlans vare ett tag sen jag skrev ;)
sitter och väntra på att Johanna ska komma, blir väll att kolla film och mysa as usual :*
igår vart det fest med thildilito och marrelito ;) det var roligt, ganska sega fester men med
thilda har jag alltid kul :)

jag och simone har suttit ute och solt lite idag, skönt men det blåste..
nyss har vi ätit tacos MUMS!

justja igår var jag hos en som heter Karin som kan kolla allergi, vitaminbrist
och om man har nå inflamationer osv. Jag var jätte allergisk mot gräs och djur :(
lilla mira:* men fick medicin mot det iaf (y) sen hade jag brist på b-vitaminer så fick tabletter
för det också :)

Men det värsta är att jag råkade ge henne 500kr för mycket :S
men pappa har ringt så hon skulle kolla det på måndag!:)

aja pussspusss:*


den här lilla skiten satt uppe på hustaket på kanten.. Kunde halkat ner ju!!


lördagsmys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0