sommarjobb

idag sommarjobbade jag för första gången på fritids i karlbo skola,
och jag trivdes jättebra första dagen. tror jag kommer göra det resten
av de tre veckorna också :) älskar baarn:* heh

hade äntligen träning idag MEN kunde inte gå på den för den förbannade
jävla mag fan! baaaajs..

ska sova i lägengeten (mattias) med stellan och oggepogge hela veckan,
så då är det bara några meter till jobbet!! tummen upp för det (y)

har inge intressant att skriva så höööörs då!

BILDER SEN FREDAGS
mina tjejer:*


bästa vännen<3






baby natha<3






HAHA johanna seriösast.se ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid seriös ;) haha!



men jaa i helgen blir kanon :D och btw, vem är det som gnäller nu då? vavava??? ;) bebis!



hör av dig på fredag när du slutat så kan vi börja planera :D PUSSS ÄLSKLING<3

2010-06-14 @ 21:28:20
Postat av: jessicaelizse

haha jaså:D mina högar blev ashöga sen blev påsen tung också, så när jag skulle gå och slänga det så gick påsen sönder hahaha:D

2010-06-14 @ 23:22:19
URL: http://elizse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0