sjukt bra helg!

den här helgen har fan vart helt jävla crazy. me like;)
riktigt roligt har det varit.
har hänt så jävla mycket men kan inte berätta allt;)

FREDAG: började i stugan med familj & släkt och sedan åkte jag iväg till
johanna med noo party mode. men det ändrades så fort emma och melinda kom:)
vi drog därifrån ganska snabbt och drog till stan där vi satt och drack med några
innan vi drog på krogen. vad som händer sen kan jag inte berätta. men det var
fan helt gaalet.. kaos men en riktigt rolig kväll :)

LÖRDAG: åkte till näs ett tag på dagen med stellan, familjen och släkt.
där zillah och totte var (hon som buktalar), as roligt;)
sen drog jag hem till mathilda och drack lite innan vi åkte till therese där festen var.
var skit trevligt där:) sen vart det krogen men det gick inte så bra för thilda
(men i augusti dååååååååruuuu) efter krogen var jag med petra,
nasalia, therese och anna och fan vad länge sen det var jag skrattade
så mycket!! sköööna brudar. As lyckad kväll men hade velat att thilda
skulle vara med HELA kvällen :/


pussss



Kommentarer
Postat av: Mathilda

jaaa, hade jag med velat :( jävla vakt. Blev så arg, haha!!

2010-06-28 @ 18:34:19
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0