sjuk:(

Har blivit sjuk :( fyfan. Men ska iaf dansa idag, vi har ju två till uppvisningar vid 13.00 och 19.00:)

Mamma och pappa åker på kryssning idag så blir hemma själv :)
Blir väll att kolla på film med några ;) Och jag ska se till att bli frisk..
Läängtar till helgen<3 För då jäävlar ska det mysas och ätas god mat :D

Ska snart göra mig iordning, kommer inte bli så kul att åka buss med allt smink som vi har på visningarna.
Kanske fixar mig där ist.
Kvällsvisningen igår gick fan åt helvete, jag råkade sparka när jag inte skulle göra det
men som tur var så gjorde en till det så jag var inte själv :P haha annars gick det väll ganska bra.

Nej nu ska jag göra mig iordning litegrann.

Pussspusss:*


bästa mamma:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0