training

daaaamn vad jag har varit duktig!!:)
Först blev det en liten promenad med Jackiebooooy (girl egentligen)
Seeen gick jag in i stugan och satt på bra musik och gjorde
situps, armhävningar, upphopp, nå ben övningar och lite andra mag övningar.
sen gick jag ut i vårat minigym och slog ganska mycket på boxningssäcken,
rodde lite, och körde på en annan träningsmaskin.

Mycket bra för att vara lata jag. men om det håller i sig visar sig väll....
hah

nu kom stellan hem så vi ska gå ut har jag bestämt ;) pussselipusspuss




som ni ser så är det helt rörigt, men vi är inte klara med gymmet än.
vi ska måla, sänka taket och inreda osv. men funkar att vara där ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0