Kryssning 2010

Kryssningen var hur jävla lyckad som helst!! Simone&Fanny gick och
la sig ganska tidigt med jag och johanna festade & dansade loss som
bara faaan :D Träffade väldigt trevliga personer också :)
Det här måååste göras om!

Haha måste bara berätta att när vi kom på båten så skyndade vi oss iväg till
hytten. Men det gick inte att få upp dörren.. Så vi satt oss ner på golvet
och väntade och väntade och jag försökte låsa upp flera gånger.
Sen kom jag på att vi kanske skulle kolla vad vi hade för nummer på hytten...
Och det visades ju självklat att vi satt utanför fel hytt :D haha faaail

MIN KAMERA DOG SÅ KUNDE INTE TA NÅ BILDER NÄR VI DANSADE OSV:(

PÅ VÄG TILL KRYSSNINGEN






hahaha så jävla ful så jag var tvungen ;)



























PÅ BÅTEN

Tony Irving var på båten också ;)



Tequila race;)




Vi tog kort med en som jobbade på båten ;)






HAHAHA sen fick jag gå upp på scen för att jag fyllde år.
HELT JÄVLA SJÄLV!!höll på att dö






Vart bjuden på drink av snälla jesper ;)

Exakt så här snygga är vi när vi röker!










Träffade Emelie&Pontus som vi dansade loss med ;)




















När det stängde var det dags att gå hem för mig och Johanna
(med våra skit ömma fötter) men vi kom inte in så blev att
joina golvet ett tag;)



Dags att dra :( huh

Kommentarer
Postat av: Anonym

kryssningen ägde så jävla mycket! vi MÅSTE göra om de T;)<33333 btw, måste ha bilderna igen. fick ej alla

2010-04-11 @ 22:21:32
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0