shopping&avatar


leggings med skinndetaljer från Veromoda


skit ful bild men aja ;) klänning från H&M

Köpte även strumpbyxor, ett rosa läppstift och en mascara:)

Imorgon bär det iväg på KRYSSNING!! Kommer bli så hilma roligt.
Men har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig riktigt.. jobbigt
Köpte cider också som jag ska dricka på bussresan dit,
sen ska vi ta med en kylväska med högtalare och lyssna på musik :D hahah

Johanna ska nog sova här i natt tror jag så vi kan åka tillsammans till
bussen imorrn:)

Såg Avatar igåt förresten. Var på tiden :)
Den var väldigt seg i början, men sen mot slutet vart den bra och
väldigt spännande.


jag ska bli en avatar sen tror jag, för jag vill leva i den där fina skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0