måndag

idag hade jag inge skola, pga att alla lektioner var inställda:)
så var på stan en sväng med mamma och sen hade jag utvecklingsamtal
vilket gick bra (Y)
om 40 min ungefär ska jag till bygg och kolla när dom har nån visning
på vad de har gjort :) trevligt

Lite nytt !:D


underkläder från HM :)

en halv ful bikini, men måste ha om jag ska åka utomlands;) haha
tyckte om överdelen men underdelen kunde ju vart snyggare...

fintnagellack, dock inte mina naglar ;)

linne från hm, lite för stort tyvärr men det får gå ändå!



försökte få bild på håret, den får duga ;) ska bli ljusare där nere också,
men eftersom jag hade färgat hår så blev det inte så bra. och sen ska jag
göra blonda slingor så jag blir ännu ljusare :) kommer nog bli bra tillslut (Y)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

fiiina saker :) Och snygg hårfärg :D<3

2010-04-21 @ 18:53:34
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0