onsdag

Har stått i caféet idag i skolan men JohannaJ, blev massa bus;)
efter skolan somnade jag på soffan på en gång och sov i två timmar..
är skit tröttt!

tänkte lägga in lite valborg bilder jag har, snodde några från pillan också ;)



Först var vi hemma hos johanna och gjorde oss iordning och drack lite


Sedan drog vi iväg till dom här töntarna och stannade där ett tag
och dampade ;)









<3


Sedan drog vi till Pillan på klassfest innan jag och några till drog till
krogen :) Tyvärr dog ju min kamera så blev inte så mycket bilder.





HAHAHA nathalie fastnade i en stor kruka :D söötast



OM 10 DAGAR DRAR JAG !!!:D wiiiho

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bilden när jag filmar mig själv, hahahahahaha döööööööööööööööööööööööör :D

2010-05-08 @ 14:50:25
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0