uppvisningen avklarad!

kom nästan nyss hem från uppvisningen, kunde ju gått bättre kan jag ju säga.
gjorde ett lite större fel sen var det kanske lite smått ibland menmen var inte så förberedd på skiten.
men det är alltid roligt att dansa med mask shadow<3

vet inte vad jag ska göra nu, kanske spela lite och kolla film :)

imorgon måste jag upp tidigt för jackie (hunden) och min kanin ska till veterinären då.
Jackie har fle på en tand, som blivit svart ellernått och min bebis håller på att klia sig hela tiden.
kanske har skabb eller nått med tanke på att Mira har haft det i öronen förut så är det ju inte omöjligt..
får hoppas på det bästa.:*

pussspusss:*


min bebis:* sture pipen karlsson ;) hihi


MS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0