loooov

äntliiiigen looov fyfan vad skönt alltså!! :D blir att sova en massa!
men vettefan vad jag ska göra idag :( blir väll att kolla på film eller nått ensam...boriiing! aja
förhoppningsvis kommer min kusin hit på lovet, fyfan helt sjukt att man kan sakna en så mycket som jag saknar henne. Börjar alltid sakna henne direkt efter jag åkt ifrån henne haha;) hoppashoppas:*

Ville leka med thilda idag men hennes pojkvän kommer hem så hon hann inte:'(

mamma gjorde 3rätters middag här hemma idag, var jättegott :)
har bestämt mig för att köra situps, armhävningar och allt vi brukar göra på Dianas träningar.
skit jobbigt.. Hade dansträning i typ 4 timmar igår, så har lite träningsvärk i armar och mage ;)

aja pussspusss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0